Veel gestelde vragen

Wanneer begint het abonnement te lopen?

Uw nieuwe abonnement begint te lopen vanaf de dag dat u het geleverd krijgt.

Waaruit zijn de handelingskosten van € 45,- opgebouwd?

Met de handelingskosten worden de transport en administratieve kosten gedekt.

Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kan je abonnement gedurende de hele looptijd tot 1 maand voor einde looptijd opzeggen. Het abonnement stopt dan na einde contractperiode en wordt dan niet automatisch verlengd.

Hoelang loopt het abonnement?

Het eerste start abonnement heeft een looptijd van 24 maanden. Daarna wordt de looptijd, bij geen opzegging van het abonnement, automatisch met 12 maanden verlengd.

Wanneer wordt het abonnementsbedrag afgeschreven?

Elke maand worden de maandelijkse kosten afgeschreven rond de 27e.

Worden matrassen die terugkomen gebruikt voor andere klanten?

Nee. Alle klanten van Snooze Club krijgen altijd een gloednieuw geproduceerd matras uit onze eigen fabriek.

Wat gebeurt er met de matrassen die terugkomen?

De matrassen die terugkomen binnen de eerste 6 maanden worden verzameld en opgekocht door opkopers die deze matrassen een 2e leven geven in landen die ze goed kunnen gebruiken. Alle matrassen ouder dan 6 maanden worden tot de vezel afgebroken. De materialen krijgen een tweede leven in bijvoorbeeld de isolatie-industrie. Een duurzame oplossing, goed voor mens en milieu.

Wat zijn de kosten van het omruilen van mijn matras?

Het ruilen van het matras op zich is kosteloos. De enige kosten die wij toerekenen is een handelingsfee voor o.a. transport en administratieve kosten.

Hoe vaak mag ik mijn matras ruilen?

Als het matras niet naar behoeven bevalt kan deze geruild worden. Dit kan twee maal in de eerste contract periode van 24 maanden. In de vervolgende looptijd kan dit maximaal eens per jaar. De voorwaarden van het ruilen is dat het nieuwe matras significant moet verschillen met het huidige matras.

Het geconfigureerde matras bevalt mij niet, wat nu?

Dit is geen enkel probleem. Wij ruilen het matras kosteloos om voor een model dat beter bij je past. Je betaalt hier alleen de haal- en brengkosten van € 45,- voor. Je kunt hierover telefonisch contact met ons opnemen op 085-303 46 50. Wij zullen een retourafspraak met je maken waarbij een servicemedewerker bij jou aan huis de omruiling persoonlijk komt bespreken.

Nemen jullie bij levering de oude matrassen mee?

Wij nemen bij levering de oude matrassen niet mee.

Wordt het matras tot in de slaapkamer geleverd?

Het matras wordt tot in de slaapkamer geleverd.

Hoe lang is de gemiddelde levertijd van het bestelde matras?

Het matras wordt na bestelling binnen 10 dagen tot in de slaapkamer geleverd.

Waar komen de halffabricaten, gebruikt in de matrassen, vandaan?

Alle materialen die zijn gebruikt in de productie van het matras zijn afkomstig uit Nederland, België of Duitsland en voldoen aan alle hoogste Europese keurmerken zoals; Oeko-Tex LGA en CertiPUR.

In welk land worden de matrassen geproduceerd?

Het matras wordt hier in Nederland geproduceerd aan de hand van de klantspecifieke wensen. Om precies te zijn staat onze fabriek in Eindhoven.

Kan ik de matrashoes van mijn matras wassen?

De matras hoes kan gewassen worden op 40 graden in de wasmachine. De hoes mag echter NIET in de droger na het wassen.

Wat voor materialen worden er gebruikt in mijn matras?

Een matras wordt opgebouwd vanuit een Koudschuim kern of een pocketvering ondersteunende kern. Dit afhankelijk van het gekozen abonnement. Deze kernen worden afgedekt met een comfort / ondersteunende afdeklaag matras schuim. Het gebruikte schuim wordt gekozen aan de hand van de voorkeurskeuzes van de beslapen. Het totale matras wordt geleverd met een afritsbare en tevens wasbare damast matrashoes.

Wie configureert mijn matras?

Je persoonlijke matras wordt door onze eigen specialisten persoonlijk ontworpen aan de hand van de antwoorden die je aan ons hebt doorgegeven. Zodra dit ontwerp klaar is wordt deze door onze ambachtelijke matrasbouwers gemaakt.

Hoe lang kan ik met een matras doen?

Zolang je er niet in plast kunt u er oneindig gebruik van maken!

Wat gebeurd er als ik 3 maanden mijn contributie niet betaal?

Als de contributie van het abonnement meer dan 3 maanden in gebreke is en er zijn geen betalingsafspraken bedongen dan pleegt u contractbreuk. Wij zullen dan het matras bij uw thuis ophalen en de betalingen overdragen aan DAS rechtsbijstand. Deze partij zal dan met u de betalingen verder afwerken.

Heeft u een andere vraag?

Wij helpen u graag verder met uw vraag. Stelt u deze a.u.b. via het formulier of per e-mail.

Contactgegevens